2009. május 30., szombat

Tesó kódex - Bevezetés

Akár tisztában vagyunk vele, akár nem, mindannyiunk életét egyetemleges szabályok vezérlik. Egyesek ezt erkölcsnek nevezik. Mások vallásnak. Számomra ez a "Tesó kódex"

Századokon keresztül a férfiak próbálták követni ezt a kódexet anélkül, hogy lett volna egy egyetemleges válasz az olyan kérdésekre, mint például: Megölelhetek-e egy tesót?* Ha meg vagyok hívva egy tesó esküvőjére, komolyan vinnem kell ajándékot?+ Lefeküdhetek egy másik tesó lánytestvérével, vagy édesanyjával, vagy egyszerre mindkettővel?¤

Most én elsőként lejegyeztem a szociális szabályzatot amelyet a tesók követnek a férfinem hajnala óta... ha nem még régebben. A Tesó kódex ezt megelőzően kizárólag szájhagyomány (heh) útján terjedt, tehát körbeutaztam a földet, hogy összegyűjtsem és lejegyezzem a szétszóródott töredékekeit, kizárólag azért pihentem meg, hogy kirittyentsem magam (kétszeres heh). Bár nem terveztem, hogy egy "Hogyan legyünk tesók" könyvet írjak, ha a férfiak úgy fogják kezelni és továbbadják ezt a tudásgyűjteményt generációról generációra, nem sok kétségem van, hogy könnyek szöknének a szemembe. De ki belőle azért már nem. Azzal megszegném a 41-es törvényt: Egy tesó sohasem sír.

Reményeim szerint a Tesó kódex beható ismeretével a tesók szerte a világon képesek lesznek félretenni a különbözőségeiket és a testvéri kötelékek erősítésére koncentrálnak majd. Azután, és csakis azután végre dolgozhatunk a társadalmunk legfontosabb céljának elérésén: a minél több numera szerzésén. Mielőtt durvának és nemtelennek neveznénk ezt a törekvést, gondolkodjunk el a következőn: a csajok megfektetésének sportja nélkül a férfiak hajlandóak lennének szexelni, csak hogy büdös, üvöltő babákat gyártsanak?#

Ha századok múlva egy tesó a Tesó kódex segítségével képes lesz megszerezni egy hárommellű jövő csajt, köszönetképpen elég lesz annyi, ha tudja, hogy - akármilyen mértékben is - ezt én teshóztam ki belőle... persze azért ha rájönne valahogy, hogy hogyan hozzon vissza az életbe, az is elég király lenne.

- Barney Stinson




*Soha

+Dehogy is

¤Haver, ne már!

#Naná, hogy nem

Share/Bookmark

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése