2009. július 24., péntek

Magyar MTV

Nemrégiben ugyebár nagy örömhír volt sokak számára, hogy magyar MTV is lesz, végre magyarul is lehet majd nézni olyan műsorokat, mint pl a Pimp My Ride, vagy a többi világszerte ismert MTV produkció. Ami azt illeti én is azok között voltam akik örültek ennek, de mostanra a lelkesedésem finoman szólva is alább hagyott. Hogy miért? Az MTV-ben az M ugyebár zenét jelent, nem? Csak mert a magyar MTV-n épp csak ZENE nincs. Reggeltől estig buta valóságshow-k mennek ráadásul nem is olyanok amiknek akár csak egy kicsinyke közük is lenne a zenéhez. Emlékszem én az MTV Europe-ra és ott is voltak egyéb műsorok, de a magyar változaton más sincs. És a siralmas, hogy ez nem költői túlzás, valóban így van. Kora délelőtt akad pár zenei műsor, onnantól késő éjjelig zene csak a műsorok főcímében van. Én személy szerint nem ezt várnám egy zenetévétől. Vagy egyedül vagyok a véleményemmel?
Share/Bookmark

1 megjegyzés:

vkhir írta...

Sajnos ugyanez van a VIVÁ-n is, az ilyenek miért nevezik magukat zenecsatornának? Inkább valami szórakoztató csatorna cimkét kellene rájuk aggatni. Nekem marad a VH1. Ott legalább tényleg az van, amiért odakapcsolok: ZENE.

Megjegyzés küldése