2009. július 2., csütörtök

Tesó kódex 25. törvény

Egy tesó nem hagyja, hogy tesója tetováltasson magára, különösen nem egy lány nevét.


Egy átlag kapcsolat férfi és nő között nyolcvanhárom napig tart. A kapcsolat férfi és bőre között egész életre szól. Muszáj épen megőrizni, hisz mint mind tudjuk a bőr a legnagyobb és második legfontosabb szerv amivel egy férfi rendelkezik.

BARNEY STINSON TETOVÁLÁS ÉRTELMEZŐJE

























brotatoo1

"Hé, mindenki idenézzen! Nemcsak hogy képes voltam arra a hülyeségre, hogy az életre szóló monogámiát választottam, de még meg is jelöltettem magam tiltott övezetként."


brotatoo2

"Hé, mindenki idenézzen! Ez a csík olyan, mint egy seb amelyet azután szereztem, hogy a falum kiküldött hét napra a senkiföldjére víz és élelem nélkül... mint abban a Kevin Bacon-ös kosárlabdafilmben."


brotatoo3

"Hé, mindenki idenézzen! Egy félelmetes sárkány díszeleg a karomon! Féltek? Helyes, mert azt remélem, hogy ez a kicsike elijeszti majd a behatolókat az édesanyám lakásának alagsorából."


brotatoo4

"Hé, mindenki idenézzen! Engem egy keleti filozófia vezérel, amint ezek a meghatározó kantoni és/vagy mandarin karakterek amiket a testemre varrtak is jelzik, (vagy nem jelzik). Ha beszélném, vagy olvasnám ezt a kifejezett nyelvet, valószínűleg jobban is képes lennék kifejteni a véleményemet, de gondolom elég ha elhiszitek amit az az ijesztő tetoválóművész mondott. Én elhiszem."


brotatoo5

"Hé, mindenki idenézzen! Itt egy igazán fontos üzenet az ujjaimra festve. Nyolc vagy annál kevesebb betűből kell állnia és csak akkor tudod elolvasni, mikor vizisíelek, vagy épp letartóztatnak, de attól még ez egy fontos üzenet ami tökéletesen reprezentálja az elveimet."



Share/Bookmark

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése