2009. szeptember 25., péntek

The Big Bang Theory 3.

A másik általam nézett hétfői sitcomnak is most volt a premierje, szerencsére számomra pozitívabb kicsengéssel, mint a How I Met esetében.

A Big Bang második évada azzal ért véget, hogy bár Leonard és Penny is szerelmes a másikba, de nem adják ezt egymás tudtára, még akkor sem, mikor Leonard a fiúkkal három hónapra az északi(déli? nem emlékszem már) sarkra indul egy tudományos kutatás miatt. Az új évad a három hónap lejárta után kezdődik pont azzal, hogy a fiúk télapó méretű szakállal (persze Sheldon nem, hisz ő nyírta, vagy mifene) és szintén a nevezettéhez hasonló méretű zsákokkal beesnek a bérház ajtaján. Amint felérnek a lépcső tetejére, Penny finom célzásokkal (nyakába ugrik és lesmárolja) Leonard tudtára adja, hogy akkor lépjenek már Túl a barátságon (heh:P) Mindezt egyedül az expedíció alatt történtek hátráltathatják...

Elöljáróban annyit, hogy nagy szerencséje a How I Met-nek, hogy nem a Big Bang-gel kezdtem a sorozatok megnézését, mert akkor még nagyobb lett volna a csalódásom. Ami engem illet ezen a szezonnyitón végig dőltem a röhögéstől, nem is volt talán olyan perc, amikor ne lett volna valami minimum megmosolyogtató poén. A készítők egyre jobban éreznek rá, hogy hogyan lehet a Sheldon agyament karakterében rejlő lehetőségeket kiaknázni és meg is tesznek azért mindent, hogy ezt bizonyítsák is. Persze a többiek sem maradnak sokkal el tőle, hisz az ő viszonyulásuk hozzá (a megölésére írt tervek milyenek voltak már!) szintén rengeteg humornak forrása. Igazából a How I Met-tel ellentétben itt nem igazán történt semmi, ami nagyon előremutatna a jövő történéseit illetően leszámítva persze a Penny-Leonard vonalat. Kíváncsi leszek, hogy az epizód végi poénnak lesz-e folytatása a továbbiakban, vagy csak egy egyszeri húzás volt.

Ami engem illet maximálisan elégedett vagyok ezzel az epizóddal, ha így halad tovább (tehát nem esik a színvonal) és a How I Met sem húz elő valamit a kalapból akkor villámgyorsan átveheti az első helyet az aktuális sitcom-jaim között.
Share/Bookmark

8 megjegyzés:

kevice írta...

Nem pont a harmadik évadhoz tartozik, de szeretném bejelenteni, hogy lent van az első két rész. Jövök és jelentek, ha megnéztem őket :)

kevice írta...

No, hát "lassan" haladok a sorozattal :) Jelenleg a 2. évad 7. részénél tartok (tegnap letoltam vagy 10 részt :) ) és jelenleg egy szóval tudom jellemezni: Terrific. :) Nagyon tetszik, Sheldon a legjobb, de mindegyik karakter nagyon jó!!! Úgyhogy köszönöm szépen az ajánlást!!!

Giggsy írta...

Uppsz, azért remélem, hogy nem olvastad végig ezt a cikket :) Elég csúnya spoilerbe futhattál akkor bele. Vagy annyira nem vagy érzékeny a spoilerekre?
Az ajánlást amúgy nagyon szívesen, azért írtam róla, mert nekem is nagyon bejött. Sheldon meg... rá tényleg nincsenek szavak :D

kevice írta...

Pont, mielőtt elolvastam volna a reagálásod, akkor olvastam el a második mondatot... Na, de sebaj, mert nemsoká beérem ezeket a részeket és akkor már nem lesz gond :)
Amúgy uuuutálom a spoilereket :) De most ez nem baj, mert legalább gyorsabban darálok :)

Giggsy írta...

Mondjuk ez talán nem vészes spoiler, mert előre látni már jó régóta a majdani bekövetkezését, de azért spoiler. A darálással meg siess, a színvonal nem esik. Irigyellek, mert nekem is olyan jó lenne, ha egymás után több új részt is meg tudnék nézni...

Solmyr írta...

én durván két nap alatt ledaráltam a 2 évadot + a pár részt ami megvan:D ,de az egyetlen dolog amiben csalódtam az az volt, hogy nekem nagyon bejött a szinkron hang és az angol ehhez képest teljesen más

kevice írta...

Na, végre el mertem olvasni az egész postot, mert diadalmasan bejelentem, hogy 3 rész híján beértem az amerikai vetítést :) Még mindig nagyon jó, még mindig nagyon szeretem őket és az írók itt nagyon jók (mint a Supnta-nál :P).
Ami pedig a szinkron kérdést illeti, ha tehetem, én mindig feliratosan nézem a sorozatokat, ha tudom. Jelen esetben kétszer a szinkronoshoz kellett nyúlnom, mert valami baj volt a feliratossal. A lényeg, hogy a szinkronhangok nekem is bejöttek, kivéve Sheldonét. Szabó Máté nem Sheldon szerintem. Igazából nem tudom ki lett volna jó, na de mindegy is. Azt hiszem mást nem akartam mondani :)

Giggsy írta...

Az angol mindig teljesen más, mint a szinkron. A Big Bang esetében például szerintem egész tűrhető a szinkron, de az eredeti jobb. Szabó Mátéval továbbra is az a bajom, hogy egyszerűbb szinkronfeladatokat megold, de bármivel ami kicsit is nehezebb, már képtelen rendesen boldogulni. Nem igazán sikerül neki megfelelően visszaadni Sheldon affektált, de mégsem különösebben buzis hanghordozását. Ettől persze ha valaki csak magyarul látta, még maximálisan tudja élvezni a sorozatot.
Szerintem hatalmas még mindig :D

Megjegyzés küldése