2009. november 4., szerda

Tesó kódex 127. törvény

Egy tesó mindig segít tesójának helyreállítani az előző éjszaka eseményeit, kivéve ha azok tartalmazzák egy nagyon ronda csaj felszedését, vagy hogy a nevezett tesó folyamatosan azt ismételgette az összes tesójának: "Szeretlek, ember"


MSK - Memória Segítség és/vagy Korrekció - gyakran jön képbe ünnepekkor, mert ha az emberek összegyűlnek a szeretteikkel, az alkoholszükségleteik jelentősen megnőnek.

A Halloween az az időszak, mikor a tesók különösen hajlamosak memóriavesztésre a kiadós édességek, likőrök és természetesen cukorkák halálos kombinációjának köszönhetően. Például velem megtörtént egyszer, hogy négy új telefonszám birtokában ébredtem reggel, de fogalmam sem volt arról, hogy kiktől kaptam őket. Szerencsére az időkből, hogy mikor mentettem a számokat a telefonomba és a homályos emlékek alapján a négy különböző jelmezről amit viseltem az esti bulin, képes voltam készíteni egy logikai mátrixot.

Öltöztem vikingnek, ninjának, Teddy Roosevelt-nek és természetesen az örök slágeremnek Gandhi-nak és minden jelmezben különböző csajt szedtem fel: egy ribancos apácát, egy ribancos Hamupipőkét, egy ribancos ribancot és egy ribancos valamiféle-teremtményt hegyes fülekkel és farokkal.

A rejtvény megoldásához tegyél egy "X"-et a négyzetbe miután kizártad a nyomok alapján. Például az 1-es nyom szerint nem a ninja jelmezben ébredtem, tehát a Ninja/02:21 négyzetet ki is húztam.

Segítség: Néhány nyomnál több négyzetet is be lehet "X"-elni.

AMIRE EMLÉKSZEM




  1. Nem a ninja jelmezben ébredtem, de az éjszaka végéről valamilyen farok rémlik.

  2. A ribancos ribanc november 1-én már nem volt jelen, ezért lekéste a frenetikus Ghandi-mat... ő is nagyon megéhezett.

  3. Mind Hamupipőkét, mind az apácát felizgatta a kardom. Még most is látom magam előtt a dobócsillagokat, ahogy átöltözöm a viking jelmezbe.

  4. Amikor megérkeztem a buliba, sima hangon beszéltem a dögös csajszikhoz és megmutattam nekik a "nagy pálcámat." Politikai értelemben persze - Teddy Roosevelt-nek voltam öltözve.

  5. Valamikor a korai órákban szereztem meg Hamupipőke számát. Féltem attól, hogy a görögdinnyéi tökké változnak éjfélkor.





























































































Ribancos HamupipőkeRibancos RibancRibancos Füles/FarkasRibancos Apáca21:4222:5600:0302:21
Viking21:42
Roosevelt22:56
NinjaX00:03
Ghandi02:21
21:42

A válaszok a Tovább után olvashatók


22:56
00:03
02:21


A HOMÁLYWEEN-I FELADVÁNY MEGOLDÁSA




























































































Ribancos HamupipőkeRibancos RibancRibancos Füles/FarkasRibancos Apáca21:4222:5600:0302:21
VikingXXXXX21:42
RooseveltXXXXXX22:56
NinjaXXXXXX00:03
GhandiXXXXXXX02:21
21:42XXX
22:56XXX
00:03XX
02:21XXXX

Share/Bookmark

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése