2009. december 25., péntek

Bro on the Go - Tesó az irodában

Gyakorlati okokból egy tesó soha nem keveredik romantikus viszonyba munkatársával.


Legyen akármilyen kollegiális is a viszonyod a munkatársaiddal, azt egészen biztos senki nem szeretné látni, ahogy kilépsz a mosdóból és bejelented: "Akkorát rottyantottam, mint a ház"


A "Rosszul aludtam az éjjel" nem túl kifinomult, de az idő próbáját már kiállt magyarázat másnaposság esetén.


Ha épp egy prezentációt tartasz és hirtelen rájössz, hogy semmire sem emlékszel az egészből, még mindig megpróbálhatod kántálni, hogy "USA! USA!"


A "Böngészési előzmények törlése" állásokat menthet.
Share/Bookmark

2 megjegyzés:

Ewert írta...

Hello!

Ez 1 picit sem ide tartozik, de Giggsy szeretmém meggközönni a feliratot a Dead Like Me filmhez! :D

Köszi Tesó! :D

Giggsy írta...

Egy picit sem tartozik ide, de nincs mit szívesen :) Terveztem annó, hogy a sorozathoz is elkészítem, mert amik vannak azok nagyon szarok, de aztán lelkesedés híján bele sem fogtam. (Amúgy a blog második bejegyzése Dead Like Me témájú volt, ott nem lett volna ez a hsz offtopic :) )

Megjegyzés küldése